Millenium DI-E

Leverans beräknas mellan Fredag, 17.05. och Måndag, 20.05.
J
A bargain!
Jonas! 06.12.2019
Sturdy construction and very simple to use with a sound that is very good for the money paid. I really needed only one but bought an extra one just in case but that one is still in its original package. The first one delivers every time.

D
Bra passiv di box
Dennis1983 05.06.2017
En kanon di box som fungerar bra och gör sitt jobb. En av de bästa jag testat för det priset.
Använder den både hemma och i livesammanhang och har aldrig stött på några problem.
Konstruktionsmässigt känns den rejäl och verkar klara avsevärt mycket. Den har fått sig några rejäla vändor ute på olika scener.
Den svarta botten gör att det är väldigt lätt att se den vita texten och den är väldigt lätt att förstå sig på. Så som det ska vara.
Kan varmt rekommendera denna box helt klart prisvärd

Did what it supposed to
MagnusPetersson 01.07.2019
Good price, did a good job, nothing more, nothing less, perfect!

There's got to be a catch, right?
Anonym 03.02.2017
Not really, this is a DI-box and does the job. Might not be the best sounding DI-box on the market, but I cannot really see that it colors my signal in any way. I primarily use it together with my loop pedal to play samples in-between songs and during songs. I've dragged it through Europe, there's been all kinds of liquids spilled on it, and it still works flawlessly! Built like a tank!

Robust, billig och funkar hur bra som helst.
Anonym 19.09.2016
Har testat allt funktioner utom att koppla mellan effektförstärkare och högtalare. Funkar och låter hur bra som helst.

Anonym 04.07.2016
Mycket bra och prisvärd produkt!!

Har använt den till både keyboard, bas och gitarr med mycket gott resultat!

dr
robust liten sak
digi rec 17.08.2023
behövde nån DI-boxar snabbt och billigt.
valet blev denna.
vad jag kan höra så färgar den inte ljudet nämnvärt och den håller för scen bruk.
jag har inga problem med den överhuvudtaget.

JR
Fullkomligt lysande!
Jesper R. 14.07.2014
Man får så mycket mer än man betalar för här. Har haft billiga och halvdyra aktiva DI-boxar innan. Dessa passiva (Millenium DI-E) har bra funktioner, allt funkar på alla fyra jag köpte. Känns stabila och låter bra! En enastående produkt!

T
Bra pris och kvalitet.
ToreH 30.03.2017
Jag behövde en billig linebox till min basanläggning i bandet, och hittade denna hos er. Den fungerar bra utan problem, och den är så enkel så att inget kan rattas fel. Jag har använt den på ett par spelningar, och det kommer att bli flera i framtiden. Jag rekommenderar denna, och tror att jag kommer att köpa fler av samma modell till de andra i bandet!

MS
Almost too cheap
Martin S 28.10.2016
Bought 4 of them for my teaching in music production. All of them holds high build quality and sounds good. Although if you are aiming for better components and cleaner signal these might not be what you are looking for.