Markbass Groove NPS 5 040-120 RW

4

String Set for 5-String Electric Bass

  • Gauges: .040, .060, .080, .100, .120
  • Roundwound
  • Long scale
  • Nickel plated steel
  • Warm sound
  • Hand wound
  • Hexagonal core with high carbon content
Tillgänglig sedan Januari 2020
Artikelnummer 483594
försäljningsenhet 1 Styck
String gauge 040 - 120
Material Steel, Nickel Plated
Scale Long Scale
Taperwound No
349 kr
inklusive moms, 99 kr frakt tillkommer
i lager
i lager

Produkten finns i lager och kan levereras omgående.

Information om leveransen
Beräknat utskeppningsdatum till Måndag, 29.04.
1

4 Kundbetyg

4 / 5

Du måste vara inloggad för att kunna betygsätta en produkt.

Obs! För att undvika att betygsättningen är byggt på rykten eller smygreklam kan bara kunder som har köpt produkten från oss sätta sitt betyg.

Efter inloggningen i kundcentret kan du se vilka produkter som kan betygsättas.

ljud

hantverkskvalitet

3 Recensioner

google translate fr
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
M
Bon jeux de cordes
MaireC 02.11.2020
Bon jeux de cordes monté sur ma LTD active. Très bon rendu son sympa et cordes bonnes à jouer.
Je recommande
ljud
hantverkskvalitet
1
0
Anmäl recension

Anmäl recension

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
M
definitv keine long scale saiten
Mario653 12.02.2022
ich habe diesen Satz Saiten einfach mal aus Neugier gekauft da ich einen Amp von Markbass habe und sehr zufrieden damit bin.
ich wollte die Saiten auf meinen ATK 305 ausprobieren aber die H, E, A, Saiten sind zu kurz bzw verjüngen sich die Saiten ca 8mm bevor sie sich in dem Sattel richtig drinnen liegen was ziemlich enttäuschend ist und ein Stimmen oder Spielen unmöglich machen und bei dem Preis ist das ein absolutes No Go. Ich werde weiter hin bei meinen Ernie Balls bleiben
ljud
hantverkskvalitet
1
0
Anmäl recension

Anmäl recension

google translate fr
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
w
Une référence en la matière
wash77 23.09.2022
Montées sur une Squier Jazz Bass 70 modified, elles transforment cette basse (dont les micros ne cassent vraiment pas des briques) en une Fender.
Beau travail de la part de Markbass.
ljud
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension