Loxx Security Lock GD

17

Security Strap Locks

  • For guitar and bass
  • Easiest installation
  • Set witth 2 pieces
  • Made in Germany
  • Colour: Gold
  • Incl. fastening tool
Tillgänglig sedan December 2009
Artikelnummer 238991
försäljningsenhet 1 Styck
Type Security Locks
259 kr
inklusive moms, 99 kr frakt tillkommer
i lager
i lager

Produkten finns i lager och kan levereras omgående.

Information om leveransen
Beräknat utskeppningsdatum till Måndag, 29.04.
1

17 Kundbetyg

4.8 / 5

Du måste vara inloggad för att kunna betygsätta en produkt.

Obs! För att undvika att betygsättningen är byggt på rykten eller smygreklam kan bara kunder som har köpt produkten från oss sätta sitt betyg.

Efter inloggningen i kundcentret kan du se vilka produkter som kan betygsättas.

hantverkskvalitet

10 Recensioner

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
M
Nicht schlecht...
Martin233 24.03.2010
Ich habe die Versionen von Schaller und auch von Loxx bestellt und schreibe, den Text für beide. Bei Schaller kann man die Originalschraube weiterverwenden, bei Loxx geht das nicht, da sie direkt mit dem "Nippel" verbunden ist. Die Schallerschraube ist dünner und passte super zu meiner Ibanez. Ich habe einen sehr dicken Ledergurt, das Loxx System konnte nur ganz knapp den Gurt aufnehmen, der Gurt war etwas zu dick.

Dazu kommt, dass bei Loxx ein sehr großes Loch im Gurt gebraucht wurde, meine Gurtlöcher waren etwas zu schmal, bzw. das Loch dehnte sich sehr stark auf. Ich habe letztendlich die Schallerversion benutzt und werde auch meine anderen Gitarren damit ausrüsten.
hantverkskvalitet
1
2
Anmäl recension

Anmäl recension