Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Onsdag, 8.05. och Fredag, 10.05.
K
Kalletrubadur 22.01.2019
Jag spelar elgitarr till backingtracks. Funderade på denna eller Bose L1 compact. Valet föll på denna då det vad jag kunde läsa mig till var lite mer tryck i denna. Kompletterade senare med en liten extra sub. Jag testade anläggningen hemma och tyckte att ljudet var bra på låg och medium volym, men att det blev väldigt vasst när det blev högre. Jag vaf lite nervös i helgen när jag hade mktt första gig, dessutom ett bröllop med minimalt med rigg tid och soundcheck. Men när jag drog igång blev jag hänförd!! Riktigt riktigt bra ljud och med den extra 12? achat subben så blev det ett riktigt bra ljud med djup och fin bas som fick upp alla på dansgolvet! Det var ca 100 gäster på bröllopet och anläggningen räckte fint! Dessutom ca 15 min för att rigga allt! Som vanligt funkade beställningen från Thomann perfekt! :)

Uppdatering: Nu har jag haft min Maui i fler år och använt den på närmre 100 gig. Den fungerar fortfarande perfekt, och jag kunde inte vara nöjdare!