Knobloch Strings Double Silver Carbon CX 300ADC

52

String Set for Classical Guitar

  • Medium Tension
  • Treble Strings Carbon CX
  • Bass strings: 'Double Silver' wound
  • Knobloch strings: CX 300ADC (formerly 300KAC)
  • Made in Spain
Tillgänglig sedan Juni 2017
Artikelnummer 416629
försäljningsenhet 1 Styck
Gauge Medium
Ball End No
233 kr
inklusive moms, 99 kr frakt tillkommer
i lager
i lager

Produkten finns i lager och kan levereras omgående.

Information om leveransen
Beräknat utskeppningsdatum till Tisdag, 30.04.
1

52 Kundbetyg

4.7 / 5

Du måste vara inloggad för att kunna betygsätta en produkt.

Obs! För att undvika att betygsättningen är byggt på rykten eller smygreklam kan bara kunder som har köpt produkten från oss sätta sitt betyg.

Efter inloggningen i kundcentret kan du se vilka produkter som kan betygsättas.

ljud

hantverkskvalitet

29 Recensioner

google translate gb
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
P
Great strings!!
Prakhar 10.05.2021
Wanted my all laminate guitar to sound better. I absolutely love these strings. They've been sitting on my guitar since one month and they've only gotten better. Highly recommended.
ljud
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension

google translate gb
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
m
not my taste
mariosej 22.04.2019
did not like them o my guitar. sounded dull
ljud
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
M
Leider keine verlässliche Bundreinheit.
MrBiki 19.08.2020
Bei meiner ersten Montage dieser Saiten war ich hellauf begeistert von der hervorragenden Bundreinheit. Ich habe auf allen Saiten alle Lagen mit dem Stimmgerät verglichen und der Zeiger blieb immer in der Mitte stehen, nur der Notenname veränderte sich. Das war wie im Himmel! Endlich Saiten, die stimmen!!
Doch als die Saiten abgespielt waren und ich einen neuen Satz montiert hatte, war nichts mehr übrig von dieser tollen Bundreinheit. Bei der hohen E-Saite war es am ärgsten. Jeder gegriffene Ton wich 50 Cent von der leeren Saite ab. Unbrauchbar! Auch das Austauschen der Saite durch die hohe E-Saite eines Reservesatzes führte nicht zum erwarteten Ergebnis; 25 Cent Abweichung ist immer noch verdammt viel.
ljud
hantverkskvalitet
1
0
Anmäl recension

Anmäl recension