K&M 16280 Guitar Holder

Leverans beräknas mellan Onsdag, 15.05. och Torsdag, 16.05.
B
Simple and does the job!
Buchmann13 11.09.2021
I have put many in the rehearsal studio, it is simple and does the job!

B
Enkel och diskret
BBQV 09.07.2020
En enkel och snygg hängare för gitarrer och basar. Den är lätt att montera och den anpassar sig till alla instrument som jag har provat att hänga upp.
Den mjuka beläggningen på kroken kan missfärga cellulosalack vid långvarig upphängning, men jag har inte sett nåt sånt på andra ytbehandlingar.
Perfekt för replokalen eller hemmet.

OE
Prisvärd gitarrhängare
Oscar E. 20.10.2020
Fungerar bra med alla mina sorters gitarrer och sitter stadigt på väggen.

Det enda problemet är när man ska hänga upp gitarren då klämmerna åker ned och går ihop, så man får sära på dem innan man kan få in gitarrens hals mellan dem.

Great for electric guitar
SvenTaube 12.04.2021
Got this for a classic guitar, and there is a bit of swing/wobble when just quickly hanging the guitar. If I adjust it more carefullt the guitar sits great. My electric guitar also fits perfectly for this holder.

Bra produkt men...
Anonym 26.08.2016
Själva hängaren är det definitivt inget fel på, men jag tycker nog att man kunde kostat på sig att skicka med skruv+plugg ändå. Kan ju inte kosta många ören. Nu måste man alltså köpa det själv. Det finns rekommendationer för vilken storlek man ska köpa i manualen, så på så vis vet man åtminstone vad man ska skaffa vilket kan vara skönt om man inte är hållfasthetsexpert. ;)

Kvalité
Anonym 25.05.2016
En klassiker till gitarrhängare från K&M som är stabil och enkel att sätta upp. Det medföljer inte skruvar vilket jag kan tycka är lite synd men annars en prisvärd hängare som gör sitt jobb

Stabil Holder
Marcus5106 20.03.2017
Hejsan. Har köpt dessa nr.16280 Gutitar Holder.
Jag är mycket nöjd med dessa, funkar fint, speciellt på Fender Strata och Gibson SG.
Har även min Fender Telecaster upphängd på dessa, men där är det på gränsen, då huvudet är betydligt smalare på Telen! Men har ej trillat ner ännu :) Mvh. Marcus..

F
Ok vägghängare
Fripp 28.01.2014
Har använt flera stycken av de här och än så länge har ingen gitarr trillat ner :) Men jag har varit noga med att sätta dem i väggreglar. Jag skulle inte använda de här om jag inte visste var väggreglarna fanns då gitarrens eller basens tyngd innebär stor påfrestning för den lilla yta som hållarens väggfäste ger.

Bra hållare
Anonym 10.05.2016
Bra hållare till instrument, fungerar utmärkt. Bra pris. Har nu 6 stycken på väggen, aldrig varit några problem.