I lager om 6-8 veckor
I lager om 6-8 veckor

Denna artikel förväntas i lager inom kort och kommer då att skickas ut omgående.

H
Snygg! Men...
Hemmansaegarn 07.02.2022
Köpte den enbart för att jag helt enkelt tycker den är skitsnygg men räknade inte med hur stor den faktskt är. Jag är lite under medellängd - 174 cm - och när jag står upp och spelar så når jag inte stämskruven längst ut!
Att hitta ett stativ som funkar har hittills misslyckats med och jag börjar tro att bara ett vägfast funkar, detta på grund av formen på kroppen och basens storlek.
Halsen dyker mer än nån annan jag nånsin testat och det första jag gjorde var att sätta på en annan knapp bakpå halsen för såsom det var, så funkade det bara inte. Har sett tips om att flytta knappen på kroppen (vid stallet) högre upp och ska testa detta också, för även om det blev bättre med min första åtgärd är det långt ifrån riktigt bra.
Den rasslade rätt ordentligt på sjunde bandet också när jag fick den men det fixade jag själv med visst besvär.
Trots allt detta... till slut beslutade jag mig för att behålla den i alla fall för jag tycker fortfarande att den är dödligt snygg!