Harley Benton PowerPlant ISO-2 Pro

Leverans beräknas mellan Tisdag, 14.05. och Onsdag, 15.05.
N
Grym power supply!
Noyklas 05.04.2021
Köpte denna som första power supply. Riktigt prisvärd, Fungerar perfekt och låter ingenting! Rekommenderar starkt!

MB
Billig och bra
Markus Boll 25.02.2022
Funkar asbra och jag använder den fortfarande, inget oljud som läcker igenom dessa isolerade ingångar trots det billiga priset är det sjukt bra kvalitet köp den

Je
Great!
Jocke enkoping sweden 14.03.2022
It’s just great, no trouble at all! I’ve had troubles before sith different powers, but this one just works ! Very happy with it!

Mycket prisvärd strömförsörjning
Jonthe 21.11.2019
Har tidigare använt en daisychain för att ge ström åt mina pedaler och köpte denna i hopp om att bli av med allt brus som den tidigare nämnda lösningen gav upphov till. Denna strömförsörjning ger inte ifrån sig något som helst oljud vad jag kan höra och den har inga problem med att leverera tillräckligt med ström. Ska dock påpeka att jag endast har 5 pedaler på mitt pedalbord just nu.

Det enda som jag upplever som en nackdel är att strömkabeln man får med är mycket kort och man behöver därför se till att alltid ta med sig en förlängningssladd när man ska spela. Jag är på det stora hela mycket nöjd med produkten

C
A very nice surprise
C-S-H 22.06.2021
It's usually a bit of a hit or miss with products from Harley Benton. This was a very nice hit, indeed. It's easy enough to mount onto your pedalboard - I use a Pedaltrain Classic 2 SC - and it's dead quiet. This powerplant is of great value, and everything you really need. I can't recommend this enough.

ML
Fantastisk powerplant.
Micael Lénström 23.01.2022
Hade egentligen inga förväntningar, men storleken är föredömligt liten och det går att justera spänning på ett par utgångar. Minimum 300mA och ett par på 500mA gör att alla mina boxar kan kopplas utan problem. Rekommenderas stenhårt!

Perfect
James.S 08.08.2023
Built my first board and had a pedal that uses quite a bit of power. The function on this power supply solved that and everything works very well! This was a bit cheaper than other supplies I looked at as well, good buy!

P
The sound of silence?
Popes666 04.12.2020
Wasn't expecting much for a power supply this cheap.

Harley Benton surprises yet again. Not a single noise and it powers all my pedals without any issues what so ever.

Highly recommend this power supply.

K
Gör sitt jobb till rätt pris
Kondition 12.09.2023
Bra längd på strömsladden, de sladdarna som går till pedalerna är det lagom längd på.
Bra att två uttag är på 500mV för de pedaler som vill ha lite mer kräm.
Liten och lätt, en fördel om den ska packas ner.
Har egentligen inget negativt att säga.

PowerPlant
J111 27.10.2023
Fungerar klockrent. Perfekt med 2st ställbara utgångar för 9/12/18v. Täcker alla behov jag har.

Enda minus är att sladden för strömförsörjning är väldigt klen, man får vara försiktig med hur man packar den så den inte går av eller skadas, min är just nu lagad med silvertejp.