Harley Benton HBCA-7D-A D-Style Capo A/E

Beräknat utskeppningsdatum till Tisdag, 7.05.
Mycket bra produkt!
Anonym 12.02.2017
Använder ofta capo eftersom jag inte är så bra på att spela höga toner och då gå upp högt på e-strängen vid "single note" spel. Jag transponerar då ner låten och använder capo för att ändå få rätt tonart. Det är många positiva recensioner av denna capo, och jag håller fullständigt med alla de positiva synpunkter som har framförts.
Jag har även en capo med skruv, men den använder jag inte längre.
Slutord: En mycket bra capo till ett enastående lågt pris.

d
very good capo
damluji 09.06.2020
used it for the last 7 years now (bought in 2013 but left review in 2020!)
solid, never failed, and never deteriorated. well worth the money.

Fungerar på flertalet gitarrer
Anonym 30.11.2014
Köpte först detta capo för en plaststrängad fullstor gitarr vilket den med enkelhet klarar av att hålla ner strängarna. När vi senare köpte en stålsträngad gitarr var vi osäker om den skulle klara av att hålla ner strängarna vilket den gjorde.
Capot är mycket enkelt att använda, bara att klämma ihop, placera på rätt band och släppa. Hittills har den med enkelhet fungerat utan problem.
Den är dessutom snygg och stilren.

J
Solid and durable
Joel.K 18.08.2017
Bought this capo approximately three years ago. It's been working perfectly ever since. It hasn't been used daily, but a lot none the less.

Does the job, much better than other plastic capos I've tried. Highly recommended!

Över förväntan!
Anonym 22.07.2015
Beställde detta capo som nybörjare och ville därför inte pröjsa hur mycket som helst. Kände därför att detta var lagom i pris. Fick hem paketet och upplevde att capot vägde lagom mycket, lätt att ha med och att sätta på gitarrhalsen. Tycker även att capot lägger sig över strängarna med tillräckligt mycket kraft för att ge ett bra ljud som gör gitarrspelandet till ett sant nöje! Kommer definitivt att rekommendera denna produkt till andra musikintresserade. Beställde även hem ett man skruvar fast, men personligen tycker jag att detta man "klämmer" fast är väldigt mycket smidigare än de andra.

Som sagt, prisvärd, väldigt bra, och lagom produkt.

J
Excellent!
Jörn887 05.05.2016
Excellent capo for an excellent price!

Light and well made, easy to put on and take off using just one hand, clamps tight enough to prevent string buzz.

Thumbs up!

D
Tumme upp
Danielwelander 15.07.2017
Jag är mycket nöjd med denna den är av bra kvalitet och funkar mycket bra ljudmässigt

N
Works well, fits all my guitars
NatMon1 18.02.2019
I was surprised by how well this capo fit every single one of my guitars, even basses and 12-strings, all with different neck profiles. The quality is great, and I don't feel afraid to break the spring. It really is the only capo I'll ever need.

V
Vilim 11.10.2016
Väldigt nöjd. Gör bra det den ska göra!

ID
Smidig och bra capo
Isa D. 14.03.2015
Jag köpte denna capo då jag var så missnöjd med min tidigare capo (som man var tvungen att skruva på för att fästa samt ta bort från gitarrhalsen). Denna är väldigt enkel att använda och har hållit i drygt 1 år utan några fel.