Behringer Xenyx X1204 USB

Beräknat utskeppningsdatum till Onsdag, 8.05.
EA
Mycket bra bord för pengarna
Erik Ad 28.06.2017
Gediget mixerbord som ger bra ljud och kan användas till det mesta - själv har jag haft det som såväl livemixer vid spelning, som mellansteg till att få in elgitarr utan att behöva ha något annat externt ljudkort till datorn, och som enhetsmixare mellan vinylspelare, kassettdäck, två datorer och mikrofoner.
Hade det varit heldigitalt hade det varit beyond belief i prisklassen, men det är alldeles utmärkt såhär också!

Väldigt nöjd
Anonym 30.04.2014
Har använt mitt x1204 i snart ett år, har aldrig haft några problem med det. Använder det som audiointerface till ableton och cuebase, men också som mixer till akustisk gitarr och sång. Den inbyggda EQn är väl inte så jätte spännande men har en del bra egenskaper, som tex en bra reverb.

För att vara en så pass billig produkt så har den överraskat mig positivt, kan verkligen rekommendera den till dig som är ute efter en mixer/audiointerface till din hemmastudio!

H
Mostly good
Heyloe 19.03.2022
Some features decide not to work sometimes then start working later. No idea why it does that but otherwise, sounds great, worth the money.

JS
Helt rätt för mig
Jonas Sääv 31.07.2019
Jag köpte just denna modell för jag tyckte det kunde vara fiffigt med inbyggt ljudinterface. Det är ett mycket dåligt köpargument då just den funktionen är brutalt värdelös. Men, i övrigt är det en jättebra hemmamixer. Kompressor på mickarna är kanon! EQ:n är riktigt bra känsla i. Effektprocessorn är bra att ha och gör sitt jobb men lite simpel funktionsmässigt.

Anonym 16.02.2017
Kör komp från dator via Behringer Xenyx X1204 USB .
Samtidigt som jag anslutit min Lap steel Gitarr till denna .
Fantastiska möjligheter med denna .
Dock tycker jag att användar manualen kunde vara bättre .
Fick söka en del info på Webben .

MVH

Per Arne Kantergård

P
Lite klurig i början.
Pete710 29.07.2021
Lite klurig i början.

Xenyx x1204 usb
Mike001 21.12.2018
Använder den som mixer för mik, gitarr och keyboards i hemstudion.
Nöjd med den, mkt in o utgångar, bra ljud. hygglig effektdel.

D
10/10
DynamicXM8500 27.01.2021
I highly recommend this product.

Extremt fint mixerbord för alla användningsområden!
Anonym 15.09.2016
Jag har haft mixerbordet väldigt länge och den funkar lika fint som från första dagen.

Med många portar går det lätt att koppla in många mikrofoner eller instrument,

Mixerbordet är relativt lättanvänt och väldigt bekvämt att använda.

Jag rekommenderar denna produkt starkt för den som vill antingen bara lyssna på musik med högtalare som kräver mixerbord, eller den som spelar in med flera mikrofoner eller liknande!

G
En bra billig mixer för hemmastudion
Guitarzan 18.11.2017
Bra billig mixer för hemmastudion, förutsatt att man spelar in på ljudinterfacet direkt (inte via mixern) och använder mixern enbart för lyssning/routning. Ljudet är OK om inte i toppklass, och man får mycket funktioner och rattar för pengarna. Inbyggda effekter gör att den även funkar bra som enklare PA-mixer, t.ex i replokalen.