Ampeg V-4B Bass Head Bundle

1 Kundbetyg

5 / 5

Du måste vara inloggad för att kunna betygsätta en produkt.

Obs! För att undvika att betygsättningen är byggt på rykten eller smygreklam kan bara kunder som har köpt produkten från oss sätta sitt betyg.

Efter inloggningen i kundcentret kan du se vilka produkter som kan betygsättas.

drift

funktioner

ljud

hantverkskvalitet

1 Recension

Ampeg V-4B Bass Head Bundle
30 190 kr
Gratis frakt inklusive moms
I lager om 9-12 veckor
I lager om 9-12 veckor

Denna artikel förväntas i lager inom kort och kommer då att skickas ut omgående.

Information om leveransen
1
google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
j1
Halb so schwer
joe 156 06.12.2013
Lange habe ich um die Ampeg Röhren Tops einen Bogen gemacht, mir war zwar klar das gerade die " meinen " Sound machen, aber das Gewicht der SVT´s ist auf dauer einfach inhuman. Der V-4B mit seinen noch unter 20 Kg lässt sich dagegen locker und handlich mit dem einen Griff tragen. Wer es also nicht ganz so laut braucht, dem kann ich den V-4B wärmstens empfehlen. Klassicher Ampeg Sound, vielseitig, transparent, durchsetzungfähig, bei meiner Retro Soul Band steht der Master und Gain bei 11 Uhr und ich bin trotzdem derart präsent und dynamisch zu hören, davon konnte ich mit meinen Digi + Transenamps nur träumen.
drift
funktioner
ljud
hantverkskvalitet
14
0
Anmäl recension

Anmäl recension

Ampeg V-4B Bass Head Bundle