Ahead GTW Grip Tape White

3

Ahead GTW Grip Tape, colour: white, for sticks and mallets

Tillgänglig sedan Oktober 2019
Artikelnummer 477103
försäljningsenhet 1 Styck
Type Stick Tape
82 kr
inklusive moms, 99 kr frakt tillkommer
i lager
i lager

Produkten finns i lager och kan levereras omgående.

Information om leveransen
Leverans beräknas mellan Måndag, 6.05. och Tisdag, 7.05.
1

3 Kundbetyg

4.7 / 5

Du måste vara inloggad för att kunna betygsätta en produkt.

Obs! För att undvika att betygsättningen är byggt på rykten eller smygreklam kan bara kunder som har köpt produkten från oss sätta sitt betyg.

Efter inloggningen i kundcentret kan du se vilka produkter som kan betygsättas.

hantverkskvalitet

3 Recensioner

google translate gb
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
n
Nice product
notdrummer 06.08.2023
Got this for my drummer, he ordered another pack, so it's a good sign!
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
P
Super Grip, weniger fliegende Sticks
Phils_Fills 14.01.2021
Das Ahead Grip Tape benutze ich jetzt seit einiger Zeit und wollte jetzt mal das weisse nehmen. Seitdem ich es für meine Ahead Drumsticks nutze, fliegen meine Sticks sehr viel seltener weg, was bei der Aluminiumoberfläche des Sticks häufiger vorkam.

Alle meine Techniken (Push-Pull, Open-Close, German Grip, Flying Fingers) klappen nach wie vor gut, wenn nicht besser. Es entsteht keine unangenehme Reibung, auch nicht bei hohen Tempi 200+, sondern eher mehr Kontrolle. Von daher eine klare Kaufempfehlung, wenn ihr schwitzige Hände habt.

Einziger Makel ist, dass nach zwei Tagen Spielen die weisse Farbe sich beinahe in ein Grau verwandelt hat. Deshalb werde ich mir vermutlich wieder das schwarze Tape bestellen, sollte sich das hier irgendwie lösen. Ansonsten wie gesagt Top!
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension