4 / 5

Zultan 5BX Hickory

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 25.06. en Woensdag, 26.06.
Al een aantal jaar mijn favoriete drumstokken en gaan net zo lang mee als andere hickory stokken
Nyltje 12.12.2023
Het is zoeken om jouw stokken te vinden, dat is een stuk makkelijker met de woodpicker van Thomann. Iets dikker, langer, breeder, zwaarder; inklemmen totdat je jouw stokken gevonden hebt.

Mijn favorieten waren hiervoor de Travis Barker Signature sticks. Ik ben toen verder gaan kijken en ik kwam op deze, vrij goedkope, Zultan stokken uit. Ik heb al zoveel stokken uitgeprobeerd totdat ze kapot geslagen zijn om maar te voelen wat ik het fijnst vind. Ik dacht ook: zulke goedkope stokken? Het zal wel ik koop ze gewoon.

Na jaren nog steeds mijn favoriet en ze gaan net zo lang mee als andere hickory stokken. Goede kwaliteit.

Maar stokken zijn vrij persoonlijk. Blijf zoeken totdat je ze gevonden hebt.