a
Veel gitaar voor het geld maar niet goed genoeg
acousticguitarlover 02.08.2021
Prachtige, geweldig spelende en klinkende gitaar maar ik heb vast een maandagochtend model gekregen want de kwaliteit liet te wensen over. De gitaar kwam met een veel te hoge, meer dan 3 mm, actie op de hoge E 12e fret ipv de beloofde 2 mm en bij het afstellen van de nek onstond lang voordat de juiste actie bereikt was fret buzz in meerdere snaren, itt bij mijn andere drie dreadnoughts. Van bovenaf gezien lijkt er lichte een twist in de nek te zitten, wat het probleem zou kunnen verklaren. Verder zat er een klein plekje in de lak op de zijkant van de nek, precies waar je de hele tijd naar kijkt. Ook zat de pickguard er scheef op, met de onderkant maar een maar mm van de brug af. Tot slot zaten sommige dots niet precies in het midden van de hals. Het geluid van de gitaar is zoals je overal leest zeker even goed als dat van de veel duurdere merken maar de kwaliteit moet wel beter, in elk van bij het exemplaar dat ik heb ontvangen en geretourneerd.