Naar de inhoud van de pagina
seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

Daddario DGS15 Quick Release System

Levering verwacht rond Dinsdag, 24.09.
w
Handig, maar zeker niet 'Quick'
willum 28.09.2019
Quick release zou moeten betekenen dat je het zo los klikt. Was dat maar waar: het ding is bijna niet ver genoeg in te duwen. Het is dus even ploeteren om de gitaarband los te klikken. Aan de andere kant betekent dit wel dat de band ook wel echt goed vast zit en niet zomaar loskomt. "Elk nadeel hep zijn voordeel".

Ideaal voor akoestische gitaar
Anoniem 30.11.2016
Voor als je je gitaarband aan de kop van de gitaar vast moet maken. Werkt perfect! Is een stuk makkelijker dan een knoop in een touwtje en ook een stuk betrouwbaarder!

Enige nadeel is dat de gitaarband gelijk ook een flink stuk langer wordt hierdoor. Ik heb bij de gebruikte gitaarband extra gaatjes moeten maken om 'm korter te kunnen maken.

Werkt dus voorla goed in combinatie met korte gitaarbanden!