Naar de inhoud van de pagina
seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

Gator G-Mix-B 1818

Levering verwacht rond Woensdag, 25.09.
Prima tas voor een niet te zwaar mengpaneel
Anoniem 29.04.2016
Mijn mfxi 12 soundcraft mixer kon ik hier met gemak in meenemen. Zeer hanteerbaar, goede schouderband, en natuurlijk een stuk kleiner dan een flightcase.

Zeer groot vak voor snoeren en dergelijke, ik had er de powerkabel, een brennenstuhl stekkerblok en een kleine tripod in zitten op mijn zoom h4n op te schroeven.

Heb de tas een jaar of drie gebruikt en toen zonder me er voor te schamen mee verkocht met het mengpaneel. Nauwelijks slijtage, ook de voering was nauwelijks versleten terwijl het mengpaneel wanneer het niet gebruikt werd, er altijd in opgeborgen stond.

zou hem zo weer aanschaffen als ik een klein mengpaneel had.