Customer center login
Country and Language

Ergoplay Tappert For Kids

8

Guitar Support

  • Professional playing assistant
  • Developed by Johannes Tappert
  • Smaller version of the model "Tappert" with smaller suction buttons for guitars between 72 and 87 mm deep
  • Thanks to its versatile adjustment possibilities, the guitar support "grows" with your child, so that your child's sitting position remains ergonomically correct
  • Individually adjustable in height and inclination
  • Frame attachment via 3 adjustable suction buttons
  • Balanced weight distribution for improved balance while playing
  • Adhesive foils included to protect open-pored lacquers

Not suitable for nitrocellulose lacquer

available since April 2016
Item number 386065
32
Including VAT; Excluding €15 shipping
Available immediately
Available immediately

This item is in stock and can be dispatched immediately.

Standard Delivery Times
1
52 Sales Rank
VF
Ergoplay Tappert For Kids
Valeriy Faustov 15.02.2021
Good support for its price
quality
0
1
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
BM
Viel besser als Fußbänkchen. Nie mehr ohne !
Benny Man 30.12.2017
Ich komme damit super klar.
Das scheint nicht bei allen so zu sein. Ich glaube wenn die Proportionen zwischen Gitarre und Spieler nicht ideal sind ( Kleiner Mensch zu großer Gitarrenbody ) funktioniert das nicht so gut. Zumindest haben meine kleinen Gitarrenkollegen mir solches berichtet. Ich bin 185 cm und nutze das Teil für eine in der Zargentiefe schmal gebauten Flamenco Gitarre. Super. Man sitzt entspannt und aufrecht und das Teil geht beim spielen im Gegensatz zu eime Kissen wie dem Dynarette (die ich sehr gerne für E-Gitarren verwende) mit der Bewegung der Gitarre mit. Bei den Kindern ( meinen Schülern habe ich bei korrekter Gitarrengröße in Bezug zum Schüler) auch gute Erfahrungen damit gemacht. Allerdings kommen manche mit dem Handling nicht gut damit klar oder mögen aus unerfindlichem Grund doch lieber ein Fußbänkchen.
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
G
Unerlässlich
Gnillih 06.04.2020
Sollte man sich/den Kindern auf jeden Fall "gönnen".
quality
0
0
Report

Report

Need help?