Customer center login
Country and Language

K&M 14093 Piano Stool

52

Piano Stool

  • Made of steel with robust artificial leather cover
  • Adjustable height with gas spring
  • 1-Way collapsible
  • Dimensions seating area 430
  • Height 470 - 600 mm
  • Weight: 7.5 kg
  • Colour: Black
Design Piano bench
Frame finish Steel
Cover Plastic
Lifting System Gas pressure spring
available since May 2013
Item number 314668
159 €
Including VAT; Excluding 20 € shipping
Available immediately
Available immediately

This item is in stock and can be dispatched immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Thursday, 4.11. and Friday, 5.11.
1
14 Sales Rank

52 Customer Reviews

5 49 Customers
4 3 Customers
3 0 Customers
2 0 Customers
1 0 Customers
4.9 / 5

stability

quality

AP
K&M 14093 Piano Stool
Alan P. 15.09.2014
This is a brilliant stool - incredibly comfortable and easy to put together or disassemble.
A bit pricey but well worth it!
stability
quality
2
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
H2
Hevorragender Klavierhocker
Harry 2016 28.07.2017
Bis jetzt nur positives zu berichten.

- Sehr sicherer Stand
- die Sitzfläche reicht auch bei Keyboards mit 79 Tasten
. Höhenverstellung sehr leicht möglich
- sehr gut gepolsterter Sitz, nicht zu hart, nicht zu weich
- angenehmes Gewicht, da auch bei einem hinsetzen mit mehr Schwung der Sitz nicht sofort umfällt. Bei einigen Typen der Scherensitze ist das nicht der Fall, wie ich selber schon leidvoll erfahren durfte. Wer den Sitz nicht ständig für sehr kurze Auftritte mitschleppt, wird sich am Gewicht nicht stören.
Lange habe ich vor dem Kauf überlegt, ob ich den Sitz für den Preis und wegen der einen Säule nehmen soll. Heute kann ich nur sagen, wenn ich wieder einen weiteren brauche - ich entscheide mich sofort dafür.

Nachsatz nach länderem Gebrauch:
Ich habe zwei Keyboards im Winkel aufgestellt. Ich kann mich mit dem drehbaren Sitz ohne Probleme von einem Instrument zum anderen drehen und das Aufstehen und Hinsetzen in der Lücke zwischen den beiden Instrumente geht ohne die geringste artistische Bewegung. Ich bin immernoch sehr zufrieden.
stability
quality
1
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
n
TABOURET DE QUALITÉ
nicosanchez84 24.06.2021
L'assise est confortable et stable, ne coupe pas la circulation du sang dans les jambes.
On peut régler la hauteur très facilement et rapidement grâce au système de resort a gaz en actionnant le levier.
Bonne finition je recommande ce tabouret.
stability
quality
0
0
Report

Report

google translate it
Unfortunately there was an error. Please try again later.
s
Perfect for playing piano but also for a recording studio.
soulfree64 25.01.2017
Arrived perfectly packed as Thomann guarantees, it was very easy to assemble the three parts of the product that seems very stable and comfortable. A beautiful wide, soft seat which is fine for sitting for many hours. I use it in my studio for the desktop and for playing keyboard. I still do not know how it will hold through time my overweight :) but I hope well, an excellent product.
stability
quality
0
0
Report

Report

Need help?