6,10 €

Arvioitu lähetyspäivä Tiistai, 7.05. mennessä
G
Huikean edulliset ja jämerät kapulat!
Grimscheme 14.03.2014
Suosin itse omassa soitossani 7A pituuksia, ja ennen olen soittanu enimmäkseen tammi kapuloilla, mutta tammi tuppaa lastuamaan helposti ja siirryin täten kokeilemaan pähkinäpuuta tämän kyseisen tuotteen siivittämänä. Nämä kapulat ovat halvat (50% halvemmat kuin vastaavan mittaiset tammi kapulat joita ennen käytin), lisäksi nänä ovat kestävät ja laadukkaat. Suosittelen!!

SP
Halvat ja hyvät peruskepit.
Samu P. 22.01.2014
Ostin kokeeksi näitä kapuloita kaksi paria. Nämä olivat toiseksi halvimmat 7A-kapulat Thomannilla. Kapulat ovat ehkä hieman liian kevyet makuuni, mutta kevyitä kapuloita suosiva pitää näistä varmasti. Suosittelen erityisesti aloittelijoille, pidempään soittaneet löytävät itselleen ehkä jotain sopivampaa.

KK
kapulointia
Kari K. 06.12.2013
Tanakka ja hyvä kädessä.
toimii joka käteen ja pysyy kädessä.
jykevää puuta ja kestää.

h
Kapulat
hall8 28.05.2020
Nämä ovat olleet ihan hyviä kapuloita. On useita pareja käytössä, akustisissa ja sähkörummuissa. Eroa tosi vaikea verrata kalliimpiin, mutta nämä ovat olleet minulle tosi hyvät, eli kelpaa. Nylonpäitä olen joskus miettinyt, mutta aika näyttää... Tyytyväinen.

Kestävän oloiset kapulat rumpujensoittoon!
Tuntematon 20.11.2016
Miksi en hankkinut näitä ennen. Vic Firth on tunnetusti loistava rumpuvälineiden (etenkin rumpukapuloiden) valmistaja. Basic Hickory (Pähkinäpuuta) eikä ole menny kahtee osaa vieläkää. Laadukasta jälkeä. Käytän tästä lähtien näitä ensisijaisina(tai jos löydän itselleni hitusen pidemmät niin sitten niitä mutta nämä on hyvät)!