Kaikki hinnat sis. ALV:n

llmainen toimitus. Arvioitu toimituspäivä Maanantai, 20.05. ja Tiistai, 21.05. välillä.
TL
Kiiltävä pitkäkaulainen
Tapani L. 09.04.2015
Tilasin puolisen vuotta sitten ... soittaessani napsahti otelaudan ja kaulan välinen sauma auki ... kuivasta huoneilmasta ei johtunut ... ilmeisesti materiaalien kuivatus ei ollut tapahtunut oikein.
Sain takuuseen uuden ja pyysin sille lähtötarkistuksen, mutta siinä oli suorittajana ollut kyllä täysin ammattitaidoton henkilö ... soitin oli pistetty kantokassiin takaisin ilman muovipussiansa ja vielä kantokassin vetoketju oli jätetty auki.
Soitin kostui matkalla pohjoiseen niin kovin, että olen oikeastaan vain pitänyt sitä suljettuna kantokassiinsa 4 kuukautta ... olen antanut se hitaasti totutella olemaan täällä.
Tästä tapahtumasta tiedotin välittämästi myyjälle.

En siis ole monta kymmentä minuuttia sillä soitellut ja olen löysännyt kielet reilusti aina kun olen lopettanut ja pistänyt sen taas kassiinsa.

Soitin on kaunis katsella, kiristimet toimivat ja heleästi se soinnahtaa ... mutta talla on kyllä kovin korkea, joutuu varmaan ,madaltamaan ... mutta tutustuminen on vielä pahasti kesken, vaikka aikaa on näinkin kauan kulunut.