Käyttö

Ominaisuudet

Ilmainen toimitus sis. ALV:n

Arvioitu lähetyspäivä Perjantai, 26.04. mennessä
Tuntematon 31.05.2016
Palmer Monicon L on vehje jolla voi kontrolloida monitorikaiuttimien ja studiokuulokkeiden volumea. Sen inputtiin laitetaan siis äänikortista (tms. interfacesta) tuleva monitorimiksaus, ja outputista viedään signaali monitorikauttimiin. Lisäksi on output ja oma volumepotikka myös luurikuuntelulle ja vastaavasti yhdelle ylimääräiselle aux-miksaukselle.

Monitorikaiuttimille on kahdet lähdöt, ja yhdestä napista voi valita kummalle kautinparille signaali lähtee. Lisäksi yhdestä napista voi valita kuunnellaanko ensisijaista sisääntulevaa miksausta vai aux-bus:ia.

Minulle koko homman juju on siinä, että haluan säätää studiossa kuunteluvolumea fyysisesti; potikasta jota väännän kädelläni, eikä hiirellä koneen ruudulla. Vastaavasti luurikuunteluun vaihtaminen käy nopeasti: käännän vain päämiksauksen volumen kiinni, ja avaan luurikuuntelun volumea. Ei klikkauksia, ei valikoita, ei piuhojen uudelleen reititystä.

Minulle tällainen laite on "must-have" tietokonepohjaisessa studiossa. Ja Palmerin tuote toimii. Ominaisuudet ovat juuri ne joita minä tarvitsen. Tuote on jämäkän tuntuinen ja tyylikkään näköinen, eikä vie valtavasti tilaa työpöydällä.
Käyttö
Ominaisuudet