Ilmainen toimitus sis. ALV:n

Arvioitu lähetyspäivä Perjantai, 10.05. mennessä
e
elovaarar 19.11.2019
Toimii meidän rockki hommissa erittäin hyvin.
Niin puhdas- kuin särökanava on erittäin laadukas transistori koneeksi ja yhdellä kaijuttimella varustetussa paketissa. Positiivisesti yllättynyt.
Kaikukanavassa kolme eri variaatiota valittavissa ja sille sitten potikasta leveli valittavissa.
Tuo kanavanvaihtopoljin ei tule mukana vaan se on tilattava erikseen. Tästä olisi hyvä laittaa info mikä poljin käy tähän suoraan.

Tuntematon 06.08.2016
Suosittelen ostamaan samalla suojahupun vahvistimelle, sillä vahvistimen oranssissa pintamateriaalissa näkyy herkästi roudauksen tuomat kolhut. Tämähän on vain tosin esteettinen kysymys.

Muutoin olen todellakin tyytyväinen tuotteeseen sillä se on juuri niin hyvä kuin odotinkin. Se taipuu musiikkityylistä toiseen ja siitä lähtee kiitettävästi mölyä! Eli kakkoseksi ei sillä bändin kanssa soitellessa jää.