Saatavilla 8-10 viikon sisällä
Saatavilla 8-10 viikon sisällä

Tuotetta saatavilla pian varastoon ja lähetykseen.

Mun tyyliin nätti ja laadukas basso
Tuntematon 25.10.2016
P-bassoa ja hyvänlaatuista sellaista on vaikea löytää alle huntilla. Thomann tarjoaa oman merkin jolla on hinta-laatusuhde kohdillaan! Tämä basso on eka bassoni jonka ikinä olen hankkinut, kyseinen malli näytti nätiltä ja värimaailma oli mun makuun. Bassossa on virittimet jotka ovat mukavan tiukilla eivätkä löysty. Nauhojen hienosäädöllä saa komean ja laadukkaan basson! Pikku miinus siitä että kun vastaanotin basson niin muoveja on vaikea saada pois potikoiden ja sormituen alta!

S
Sigil 18.12.2015
Omiin nauhotteluhommiin tilasin tämän basson, kun oli tarve halvalle kamppeelle ja tämä todellakin oli halpa. Ajattelin, ettei kovin paljoa voi vikaan mennä ja aina voi itse säätää tarvittaessa. Yllätys oli erittäin positiivinen, soittimen viimeistely ja soittotatsi oli älyttömän hyvä, eikä mistään voisi päätellä kyseessä olevan alle sadan euron basso. Soitin on painoltaan juuri sopiva, kaulan profiilin on hyvin lähellä precision-mallin profiilia ja soit todella hyvin. Etukäteen ajattelin, että mikit pitää varmasti vaihtaa, mutta tällekään ei ole tarvetta, basso on laatikosta otettuna heti soittovalmis ja viimeistellyn oloinen. Väri on mahtava, viimeistely ensiluokkaista, eikä mitään muutakaan valitettavaa. Laatu laittaa miettimään, miksi ihmeessä omistan useamman yli 2000¤:n kitaran. Hieno, hieno soitin ja suosittelen tätä vilpittömästi.

R
Hyvä basso
Raisa84 30.09.2022
Todella hieno ja yllättävän laadukas basso. Soi mukavasti ja työnjälki siistiä. Suosittelen