Saatavilla 2-3 viikon sisällä
Saatavilla 2-3 viikon sisällä

Tuotetta saatavilla pian varastoon ja lähetykseen.

Hintalaatusuhde kohdillaan
Tuntematon 27.07.2016
Minulla on tämän lisäksi myös Harley Bentonin Classic Chorus. Kumpikin pedaali on hyvässä ja tukevassa metallikotelossa, kytkin kestää koti ja treeniskäyttöä niin sukkasillaan kuin monot jalassa.

Ihan inan verran olisin tarvinnut vielä "Timeä", mutta menee näinkin ihan hyvin :)

Tässä ainakin taas kohdataan se karu fakta että ei aina tarvitse olla premium merkki että on hyvää. Ei häpeä laudassa Tunnetumpien valmistajien purkkkien välissä ainakaan minulla.

Ostin tämän kyseisen delayn Tammikuussa 2016, joten nyt yli puolenvuoden käytön jälkeen on hyvä arvostella.
Saman sarjan Chorus on puolestaan nähnyt aktiivista treeniskäyttöä kaksivuotta eikä tunnu missään!

J
Deläy
JanneM 14.06.2015
Hyvä delay. Oon ostanu jo kaks ja ei mitään moitittavaa.

S
hyvä delay
Sakander 19.02.2019
Tässä on ihan näppärä delay efekti hyvään hintaan. On helppo säätää ja saada haluamaa delay efektiä. Kaikki toimii ihan hyvin, omassa hintaluokassa on yksi parhaimmista vaihtoehdoista. Suosittelen!

J
Kohinaton peruskaiku
Jouni! 15.04.2016
Kohinaton peruskaiku jossa riittävästi säätövaraa. Raten saa tosi kiivaaksi, eli lähenee jotain chorus-tyylistä saundia, ei kuitenkaan käy chorukseksi.

Repeatin saa todella pitkäksi ja lopultahan toi alkaa toistamaan itteään loputtomasti.

Timeä lennossa ruuvaamalla saa hauskoja efektejä, siis ihan käyttökelpoisia. Ei "sekoile".

Poweriliitin on mun mielestä vähän huono, tai jotenkin plugi ei oo jämäkästi paikallaan vaan vähän letkusti.

Muuten todellakin jees hintaansa nähden!

MS
Rahalle vastinetta
Mauno Sahtikola 14.08.2019
Ollut puoli vuotta käytössä ja hyvin on toiminut. Jos 600 ms riittää viiveeksi, tämä on siinä tapauksessa hyvä valinta. Säätönupit ovat sopivan jäykät, kuten esim. Hall of Fame-kaiussa. Hyvät kiertää, eivätkä liiku ihan pienestä hipaisusta. Ainoa miinus ehkä tulee sivuilla olevista jakeista ja virtaliittimestä, pääty olisi ehkä parempi paikka. Kotelo on tukeva, samoin kytkin. Äänenlaadussa ei moitittavaa. On ollut ehdottomasti paras hankintani hintaluokassa 30 euroa!