19,90 €

Arvioitu lähetyspäivä Tiistai, 30.04. mennessä
Tuntematon 17.11.2014
Erittäin hyvä plektra. Sooloilussa käytän alkuperäisiä Jazz III plektroja, mutta kunnon riffeissä käytän näitä. Erittäin hyviä etenkin agressiiviseen downpickingiin, Metallicaan esimerkiksi. Tykkään kovasti. Kuluvat paljon hitaampaa mitä esim. Dunlopin Gator Gripit joita aikaisemmin käytin. Ote näissä on erittäin hyvä. Keikalle otan mukaan aina pari kpl näitä sekä monia normaaleja Jazz plektroja. Nämä sopivat hyvin myös basistille!
Suosittelen!

En osaa soittaa muilla
Tuntematon 07.12.2016
Plekuja on hieman vaikea arvostella, sillä se on niin yksilöllistä, mikä pleku sopii hyvin itselle. Tämä jokatapauksessa sopii minulle, enkä oikein osaa muilla enää soittaa.

Hyvä grippi ja kaikinpuolin mukava kädessä. Mitään kestävimpiä plekuja nämä eivät ole, eli näitä kyllä menee ahkerassa soitossa varsinkin jos on kova tatsi.

Mutta näillä mennään! Suosittelen koittamaan

a
askdf 23.03.2019
I use these for bass playing, got larger than average hands so this bigger version of the Jazz III is perfect for me. The text on these picks acts as a grippy kind of surface. Round-wound strings tend to eat up plectrums when playing aggressively, and you might dig a dent in the pick if it is thin enough. These seem to wear down evenly and slow enough for me. I like these red ones compared to the black option since they're easier to find after leaving them laying around on top of amplifiers.