6,90 €

Arvioitu lähetyspäivä Lauantai, 4.05. mennessä
Dava rules all!
Jassi 25.02.2021
Mukavasti erilaisia davan plektroja joilla pääsee tutustumaan davan tuotteisiin. Olen käyttänyt Davan control nylon mallia jo yli 15 vuotta ja en helpolla vaihda.

Thomann toimitti tilaukseni jälleen kerran esimerkillisesti.

Pitävimmät plektrat mitä tiedän
Janton77 12.03.2019
Olen melkoinen hikinäppi ja etsin pitkään sellaista plektraa joka ei pyörisi sormien välissä varsinkin tiukempaa komppia soittaessa. Muutamalla valmistajalla oli melko hyviä karhennettuja vaihtoehtoja, mutta nekin alkoivat lipsua pidemmissä soittosessioissa.

Tässä Davan setistä löytyi monta uutta suosikkia, jotka pysyvät tukevasti näppien välissä ja kestävyyskin on varsin hyvä. Pidän myös plektrojen nivellyksestä joka mahdollistaa erilaisten tuntuman riippuen siitä otatko otteen ylempää vai alempaa. Tästä lähtien pidän huolen, että minulla on näitä plektroja aina ainakin yhdet varakappaleet.

Ei enää muita plekuja
Jesmartti 25.05.2021
Näiden jälkeen vanhat normi plekut tuntuu käyttökelvottomilta!