4 / 5

Saatavilla 1-2 viikon sisällä
Saatavilla 1-2 viikon sisällä

Tuotetta saatavilla pian varastoon ja lähetykseen.

Toimiva peruswahi
Tuntematon 27.02.2014
Yllättäen pedaalin runko oli mukavan tukeva. Säätöjä on mukavasti ja mukana on myös vaikutusalueen säätö = käy hyvin myös bassolle. Soundi on mielestäni ihan hyvä mutta perusteellisemmalla säätelyllä jopa erinomainen! Hinta/soundi suohde on aivan loistava. Moitteena voisin pitää tämän wahin polkimen jokseenkin pientä liikerataa. Soitellessa monesti tulee tilanne jossa täysin vahingossa efekti menee pois päältä koska olet nostanut jalkaasi juuri hieman liikaa.

Laitteestahan löytyy myös boost-toiminto. Yksinkertaisuudessaan se lisää signaalin voimakkuutta efektin ollessa päällä. Olen löytänyt laitteelle myös hieman erikoisen käyttötarkoituksen. Sooloboosti! Boost toiminto päälle --> soolon alkaessa pedaali pohjaan = sopivilla säädöillä ohut ja kirskuva soolosoundi ja vielä lisäksi gainiboosti!

Laite on mukavan jämerä. Pedaalin päällä oleva kumilätkä kuitenkin irtosi liimauksistaan aika lyhyen käytön jälkeen. Tämä ei kuitenkaan ole ongelma... Laitteen pohjassa oleva efektin käynnistymisen ja sammumisen säätö vaikuttaa erittäin heppoiselta. Olen myös kuullut tämän säätöruuvin katkeilemisesta.... Tämän vuoki en ole itse sitä juurikaan uskaltanut pyöritellä.

Loppujenlopuksi laitteesta jää suuhun aivan hyvä maku ja suosittelen myös ostamaan! Tässä on vastinetta rahoille.

IV
Hintansa väärti
Iiro V. 26.01.2015
Näin suurinpiirtein 8.5 vuotta kyseistä pedaalia käyttäneenä uskallan kirjoittaa arvostelun jo mokomasta. Pedaali on hintaisekseen todella hyvä wah wah, säätöjä riittää hyvin, ja pienen tutkimisen jälkeen pedaalista löytää hyvin omat juttunsa. Pienestä muovisuudesta lienee haittaa rankemmassa käytössä, mutta perus koti/treenikämppäkäytössä palvelee vallankin mainiosti. Vaikka useasti Behringeriä jotkut saattavat pitää hieman epäilyttävänä hankintana, niin tämän vehkeen kohdalla suosittelen kokeilemaan. Pedaali vaan yksinkertaisesti on hintansa arvoinen, mielestäni ehkä jopa enempikin, ja palvelee vuosi toisensa jälkeen hyvin. Muoviahan tuossa pohjaa lukuunottamatta kaikki on, mutta jos ei hampaat irvessä polje menemään niin varmasti paketti kestää kasassa hyvin.

Pedaali tuottaa niin kitaran kuin bassonkin kanssa mukavasti mouruavaa wahisoundia. Ensimmäiseksi wahiksi kelle tahansa hyvä pedaali, myös kokeiluhaluiselle vaihtoehdoksi kalliimmalle. Suosittelen!

B
Hyvän hintaan wah
Blues-rock 19.10.2018
Tässä hintaluokassa ei parempaa wahia löydä, tämä pedaali hoitaa hommansa hyvin. Toimii ihan uskottavasti kaikissa perus wahin käyttötilanteissa, tosin särön kanssa en ole niinkään varma.

AU
Great wah
Alex U 26.03.2024
This is a great pretty cheap wah. I have had this for around 8 months and it i like it. Sound is great, features are great but when i press it down sometimes i can hear little whine. It is not that bad that i would return this. Still great one.