Käyttö

Arvioitu lähetyspäivä Perjantai, 10.05. mennessä
M
Hydrasynth Explorer
Meikämandoliini 02.01.2022
Oli alunperin tarkoitus ostaa Deluxe, mutta ehdin ostaa Novationilta Summitin ennen kuin uusi Deluxe ilmestyi. Halusin kuitenkin Hydrasynthin ja päädyin ottamaan ikään kuin kokeiluun todella hyvähintaisen Explorerin.

Laatutuntuma todella hyvä. Koskettimet hyvät (minikoskettimiksi), polyfoninen aftertouch todella hauska ominaisuus, joskin ei kaikkein tarpeellisin monissa tapauksissa. Äänet ja efektit ovat erinomaiset, äänien muokkaaminen ja rakentaminen hauskaa ja yllättävän intuitiivista, vaikka olen melkolailla aloittelija näissä hommissa.

Suosittelen vahvasti jos haluaa pienellä rahalla kiinni Hydrasynth-äänimaailmaan, joka on erinomainen. Itse saatan vaihtaa tämän joskus vielä isompaan Deluxeen, sillä soittotyyliini enemmän koskettimia on parempi.
Käyttö
Ominaisuudet