Alpine MusicSafe Pro - Black Edition

Arvioitu toimituspäivä Maanantai, 13.05. - Tiistai, 14.05.
P
Todella hyvät ja edulliset tulpat
PetsQ 03.03.2018
Olen aiemmin käyttänyt apteekista ostamiani korvatulppia. Ovat olleet ihan ok tuotteena, mutta tuppaavat suodattamaan ääniä hiukan väärällä tavalla. Näissä taas huomaa soittotilanteessa kuulevansa paremmin kaikki soittimet ja taajuudet. Olen käyttänyt näitä noin vuoden verran, ja olen erittäin tyytyväinen. En ole edes testannut kaikkia mukana tulevia vaihtopäitä, olen mennyt keskimmäisillä. Toisilla saisi ilmeisesti enemmän / vähemmän ääniä blokattua.
Mukana tuleva kiinnitettävä nauha on hyvä lisä. Kun treeneissä pidetään tauko, tulpat roikkuvat kivasti kaulalla ja pysyvät tallessa. Mukana on myös yksi varatulppa noiden vaihtopäiden lisäksi. Jos hukkuu niin ei heti harmita. Kotelo on vähän hankalan mallinen ja haastava saada auki. Myös tuo vaihdettava front cover on vähän meh, ehkä enemmän nuoren muusikonalun mieleen (vrt tuunaa oma bändilogosi siihen). Kotelo on kyllä pieni, joten mahtuu hyvin vaikka gigbagiin tai kitaralaukkuun.
Olen melkein ajatellut että voisin ostaa tällaiset toiset, on sen verran hyvä tuote kuitenkin. Ei tarvitsisi treenikseltä ottaa tulppia mukaan kun menee katsomaan jotain livemusiikkia.

j
Suojaa kuulosi
jykke 04.12.2020
Alpinen korvatulpat ovat parissa vuodessa osoittautuneet oikein toimiviksi. 3 eri suojaustasoa, itse olen tykästynyt keskitason vaimennukseen, koska emme soita kovin kovaa. Omasta mielestäni vaimentaa aikalailla tasaisesti kaikki taajuuksia.

Omaan korvaan istuu oikein hyvin, on pestävä sekä yksi varaosatulppa mukana.
Tukeva kotelon jossa tulpat kulkevat mukavasti vaikkapa kitarakotelossa aina mukana.

Vääristämättömät vaimentimet
Juh1z 10.04.2019
Nämä ovat minulla olleet käytössä jo jonkin aikaa.
Käytän yleensä mukana tulleita -16,0 dB filttereitä .
Bändihommissa valoissa tai mikserin takana oivalliset jopa jos käyttää toisella korvalla OVER-EAR-kuuloketta. Ääni ei vääristy, mutta vaimenee. Korvat pääsevät lepäämään.

M
Perfect product
Mikkis 23.08.2016
Got nothing negative to say about these. Stay perfect inside ears and remove all noices that can hurt ur hearing.

Todella hyvin toimivat
JJones 22.05.2021
Erinomaisesti toimivat kuulosuojaimet. Näillä voi revitellä treenikämpällä yli 100dB volyymillä ilman ongelmia. Skitasta saa kunnon putkisäröt aikaiseksi eikä tarvitse pelätä kuulon menetystä.

OK
Sopivat tulpat
Olli Kutsas 30.11.2022
Käytän näitä opetustyössä, koska koulumme akustointi on jäänyt retuperälle, enkä kestä väsymättä jatkuvaa hälyä. Nämä tulpat pelastivat lopulliselta uupumiselta. Heikoin suodatustaso riittää hälyn blokkaamiseen ja mahdollistaa kuitenkin oppilaiden puheen kuulemisen. Työpäivän jälkeen jaksaa nykyään tehdä muutakin kuin maata uupuneena sohvalla. Kannattaa kokeilla jos melu rasittaa. Olisinpa keksinyt nämä jo vuosia sitten :)

T
Hinta-laatu kohdillaan
Teknikko 18.08.2015
Pidempi arvostelu löytyy silver-värin puolelta, mutta tiivistettynä erittäin hyvältä kuulostavat tulpat varsinkin yleisön puolella toimimiseen (itsellä valohommissa) ja miksipä ei soittamiseenkin. Mukavat päässä, paketissa tulee kaikki tarvittava ja äänenlaatu ei ole kertaakaan harmittanut.

Kaksikymmentä euroa on naurettavan pieni hinta kuulon suojaamisesta, pakko-ostos musiikin parissa toimiville.

Hyvät moneen käyttöön
JTAL 24.04.2023
Käytetty treeneissä, keikkoja soittaessa ja keikkoja kuunneltaessa. Vaihdettavien db plugien ansiosta sopii hyvin joka tilanteeseen. Hintaansa nähden erittäin pätevät tulpat.

Kuulosuojaimet
Tuntematon 09.01.2017
Yllättävän vähän "vääristävät" soundeja. Jopa tällainen vanhan liiton mies pystyy käyttämään vaikka ens alkuun hieman karsastin ajatusta.

Mahtavat kuulosuojaimet
Tuntematon 06.04.2017
Toimivat mainiosti bändisoitossa tuhoamatta kuuloa. Suosittelen.