5 / 5

computerbelastning

inkl. dansk moms
Tilgængelig
Tilgængelig

For denne vare kan vi straks efter købet sende dig en download-licens via e-mail.

E
Har benyttet denne plugin i 10 år og den er stadigt en af de bedste
Elektroden 04.01.2019
Hvis man ved hvordan maximizeren benyttes, er den et uundværlig værktøj til masterring/loudness arbejde. Der findes nogle gode videoer på youtube som kan forklare nærmere hvordan man kommer igang (det er ret simpelt, når man kender basis funktionaliteten).
Det er utroligt hvor meget loudness denne plugin kan få ud af et mix, og man skal passe på ikke at lade sig rive med af det, men huske på at der også skal være plads til dynamikken. Maximizeren er beregnet til at sætte på sin master bus, efter man har lavet sit mixdown track. -Altså i en separat session, i f.eks Pro Tools, hvor man hiver sit stereo mix ind og kører det igennem denne plugin, under bounce.
Kan varmt anbefales.
betjening