betjening

portofrit og inkl. moms
Til levering om flere måneder
Til levering om flere måneder

Denne vare bliver afsendt, så snart den lander hos os. Desværre kan vi p.t. ikke oplyse en mere nøjagtig leveringsdato.

MJ
Godt redskab i boardet
Magnus Jacobsen 87 29.06.2023
Jeg har nu haft denne pedal i nogle måneder, og har tilmed haft den med live. Skønt den i introvideo præsenteres som værende overvejende til solister med akustisk guitar, bruger jeg denne i både trio, kvartet og kvintet format, og tilmed både til akustisk og elektrisk guitar.

Jeg nyder at kunne lave special indstillinger til hver sang, sådan at det eneste jeg skal gøre er at skifte en enkelt gang og så er alle indstillinger justeret alt efter om jeg kører på den akustiske - hvor især den indbyggede body Rez er et essentielt element, eller til elektrisk hvor jeg trækker mere på dens Flashback feature.

Jeg ville ønske at den havde en nemmere måde at opbygge sets/banks, da jeg kun har fundet den løsning det er at favorisere sangene og dermed lave en liste - som dermed skal udskiftes fra setliste til setliste.

Udover dette nyder jeg at lege med alle korfunktionerne, hvor den er til stor inspiration når vi leder efter brugbare harmonier til de levende vokaler.

Godt køb som jeg kan anbefale.
betjening