portofrit og inkl. moms
På lager indenfor 2-3 uger
På lager indenfor 2-3 uger

Denne vare forventes på lager indenfor kort tid, hvorefter den kan sendes med det samme.

CI
Yderst brugbar
Carsten I 26.07.2020
TC har et godt ry, når det gælder rumklangseffekter og ikke uden grund. Det er produkter af høj kvalitet. Hall of Fame 2 har de trationelle rum som room, hall, spring, plate osv. og dertil de mere syrede og sjove i tone print afdelingen samt muligheden for at lege i kraft af MASH teknologien

Hall of Fame 2 levere det, jeg har brug for og mere til. Den lyder godt, er let at gå til, let at betjene og ændringer i livesituationer et lette at udføre. Betjeningen er enkel og intuitiv. Der er rigtig meget rumklang til få penge.

V
Lækker reverb
Vonlopster 07.11.2021
Super pedal til den der ønsker god reverb til billige penge. Fungerer perfekt til min akustiske setup

P
Fantastisk :-)
Pedahl 07.03.2021
Hall of Fame 2 er fantastisk med en lang række fine og forskelligartede rumklange. Den kan du roligt købe :-)

MK
Tc Hall Of Fame 2
Magnus Klemmen 16.12.2020
does pretty much anything you would want it to, for the price i dont think there are much better options.
11/10 would recomend

g
I'm impressed
ghostnote 25.05.2018
Very versatile reverb pedal. The MASH function works well and the shimmer sounds are pretty decent.

JE
Jan Erik Rasmussen 28.02.2019
En super god reverb - til en god pris. Og så er den DANSK

Mh
Kvalitets pedal
Malthe h 06.06.2023
Super divers pedal til prisen, TonePrint giver utallige muligheder

M
Stor lyd i lille box
Martinsuw 20.10.2023
Der er et godt udvalg forskellige reverb. Den har også en rigtig fin shimmer-reverb.

JJ
En pedal, du bliver glad for.
Jesper Juul 27.04.2024
Jeg bruger den til akkustisk guitar og specielt i langsomme soli, giver den en fantastisk fylde.