portofrit og inkl. moms
På lager indenfor 3-4 uger
På lager indenfor 3-4 uger

Denne vare forventes på lager indenfor kort tid, hvorefter den kan sendes med det samme.

PR
Lille Amp med kæmpe lyd!
PRS Robert 07.11.2020
Med et passende højttalerkabinet bliver denne lækre sag til et monster! Husk derfor en god attenuator/soaker, ellers flytter naboerne ud.... Rækkefølgen af potentiometrene kunne jeg godt ha?tænkt mig mere logisk arrangeret, og jeg savner en master volumen regulator. Men den kan evt. flyttes over på volumendrejeknappen på f.eks. "JHS Pedals Little Black Amp", som kan loopes ind i forstærkerens nyttige effects loop. Forarbejdningen er i top, men et enkelt potentiometer drejer i mit eksemplar uden modstand. Øv, men orker ikke at sende varen tilbage... Nyder i stedet toppens seje udseende med blå eller rød intern diodebelysning alt efter kanalvalg. Og prisen er bestemt kundevenlig!

Fed forstærker
Auguust 27.02.2019
Rigtig fed forstræker med en fed og tyk lyd.