Alle priser inkl. moms

Gratis levering. Forventet mellem onsdag, 8.05. og fredag, 10.05.
W
WillyH 05.03.2019
En luksus guitar som lever op til navnet fantastisk god at spille på, nem at tune op også holder den tonen, vibratoren går lidt stramt, guitaren er sendt til Thomann for eftersyn. Har fået guitaren tilbage fra Thomann, tremoloen er stadig meget stram, hvis man skal spille og bruge tremoloen samtidig går det helt galt hvorfor vides ikke, jeg har set på You Tube at hvis man fjerner den ene fjeder bliver det bedre. Så alt i alt er jeg godt tilfreds, med behandlingen og returneringen af guitaren tilligemed fremsendelse af ny guitar, men den er ikke tjekket ved bytningen så ville man have opdaget at fejlen er den samme på den nye guitar.
Willy

MH
Fantastisk.
M. Hanson 01.03.2019
Super guitar, fejlfri og fuldt ud spilbar ud af kassen, så smuk med forgyldt hardware, love it. Jeg har købt fem elguitarer og en masse hardware hos Thomann, de har aldrig skuffet mig, så jeg skal have mange endnu.

G
Stratocaster. St -62 dlx. Vw vintage
Guitarmand 22.11.2023
Så kom den .. den er bare flot.
Lækker farve Flot hals Føles fantastisk op og ned af gribebrættet uden skarpe kanter
lækker sprød lyd fra pickupperne
Den skulle lige bare tunes.
Og det hele var sat Godt op
lige ud af kassen med lav Aktion
Skulle man få lyst til ny stratocaster
Er denne et virkligt godt bud på en fantastisk guitar som kunne passe ind i samlingen … eller under juletræet ..
Og
Jeg fik den til cyberpris fedt

Man får meget guitar for pengene .. ved køb af denne