Harley Benton PowerPlant ISO-1AC Pro Modular

Forventet levering mellem onsdag, 15.05. og torsdag, 16.05.
K
Good, but not much of a looker
KJensen 11.02.2023
I bought this power supply in hopes that I could use it to power my NUX MG-30, and it works fine. It provides more than enough power, and the noise level is not noticeably different from other more expensive power supplies I've owned. This one, however, is not particularly pretty to look at. It has a plain aluminum housing, which is light-weight, but also conductive if not grounded properly, and a coat of paint could have made it a little prettier. Of course, since I have my power supply mounted under the pedal board, it's not really an issue. It does only get 4 stars because of the potential conductivity hazard, though. All in all, a good power supply, especially for powering multiple power-hungry digital pedals.