Alle priser inkl. moms

Gratis levering. Forventet mellem onsdag, 8.05. og fredag, 10.05.
HG
Super køb – og dog....
Hyper G 17.10.2020
Denne guitar sætter helt nye standarder for begrebet "Bang for the buck". Jeg pakkede den ud, stemte den op og blev ovenud glad. Køn er den vel egentlig ikke, men den er virkelig god at spille på og lyder godt og afbalanceret. Hvad man forventer af en mahogny, uden at den dog kan sammenlignes med f.eks. en Martin. Justeringen var meget fin – jeg har kun strammet halsen en anelse, og så står den faktisk perfekt. Det vil give god mening at give båndene en polering og justere lidt på strengehøjden over sadlen og fjerne lidt skarpe kanter, men så er det også det. Halsens shape er perfekt – i hvert fald for mig – og kan vel bedst beskrives som en medium/slim C shape. Guitaren har god sustain og en fin, mellow balance. Den lyder dog lidt anstrengt, når man trykker til/spiller højt på den, men det kan ændre sig, når den er spillet til. Hvordan det kan lade sig gøre at lave en guitar i den kvalitet til den pris er mig en gåde, og jeg er ikke sikker på, at jeg bryder mig om at vide det. Nogen må have fået alt for lidt for deres arbejde. Jeg har spillet guitar i ca. 50 år og dette er absolut den billigste akustiske guitar, jeg har nogensinde har ejet, men samtidig en af de bedste. Køb den!

Tilføjelse den 5. juli 2022:
Jeg bliver nødt til at korrigere min positive anmeldelse. Efter at spillet flittigt på guitaren i lidt over halvandet år må jeg desværre sige, at guitaren ikke var god nok. Lyden var god, halsen var perfekt til min hånd, men den var umulig at justere korrekt. Guitaren havde en anstrengt buzzing, særligt på G-strengen mellem 4 og 9 bånd, som jeg efter lang tid opdagede skyldtes, 1) at båndende ikke var banket ordentligt ned og dermed ikke havde god kontakt med gribebrættet, 2) at gribebrættets kurve var forkert og dermed umulig at justere korrekt ved brug af truss rod'en og, 3) at halsen ikke holdt sin justering. Så efter halvandet års baksen endte jeg med at kassere guitaren, da jeg ikke syntes, at jeg kunne tillade mig at sælge den videre. Virkelig ærgerligt, for den guitar var på mange måder en virkelig fornøjelse, og havde den ikke haft de om ikke uoprettelige så i hvert fald ret bekostelige fejl, ville den have været perfekt for mig. Jeg håber, at det bare er mig, der har været uheldig med mit eksemplar, og at andre har haft større held med deres. For et sundt eksemplar af denne guitar er virkelig et scoop.