Fun Generation Universal Stand

Afsendelse forventet tirsdag, 7.05.
z
Best Keyboard stand for the price
zjcmusicdk 07.12.2020
I was a little worried about buying this stand since it was so cheap. But surprisingly enough. Its actually pretty sturday and adjustable for uneven floors etc.

I previously owned many x stands for keyboards, but this definitely beats thatby far. I would highly recommend the ad on for another keyboard if you have two.

S
Godt og stabilt stativ
Steppers 06.09.2023
Stativet er godt og stabilt og virker som det skal.
Man kan justere det i højden og bredden.
Vælger man at justere det i max højde og brede kan de virke lidt svagt og oplevede også jeg endda trak det fra hinanden.

Ud over dette synes jeg det virker som det skal. Det er rart at man kan pakke det sammen så det ikke fylder så meget.
Det vejer ikke det vilde og kan alligevel holde en tung pult.

P
Det perfekte valg for "keyboardisten", der går op i at få det bedte til sit grej!
Pianisten 05.04.2021
Dette stativ passer og kan indstilles til stort set alle typer keyboards, både lange, korte, dybe og mindre dybe. Det er perfekt tungt, så det ikke vælter men hvis dit gulv er meget skævt så kan det ikke "finjusteres" men man kan godt få det så højt oppe, at man kan stå op og spille

C
Solidt stativ
Cecilie 22.06.2021
Blev købt fordi jeg ville have et godt stativ til forskellige elklaverer, som var stabilt når jeg har besøg af mindre børn. Stativet føles solidt og var nemt at sætte op og justere. Der er absolut ingen slinger eller bevægelse når det først er sat op. Muligheden for at tilføje et ekstrastativ ovenpå har fungeret perfekt for mig. Kan også klappes sammen og håndteres nemt til livebrug. Til prisen Et super produkt.

t
sturdy!
thecopenhagen 02.06.2021
super sturdy and nice, kinda ugly but does what its supposed to..

S
Letvægter
Stativ 31.03.2020
Til prisen er det stabilt og udført i et stærkt materiale. Der er mulighed for at sætte tilbehør på dette men har ikke kunne finde noget info om dette desværre.

j
Gør hvad den skal
johanba 11.01.2021
Super fint stativ... gør kort sagt hvad det skal.

X
Super Stativ
XYRT 14.05.2022
Habe das Stativ für mein Yamaha Montage bestellt. Super Verarbeitung leicht auf und abzubauen und es gibt ein ekstra stativ, dass auf dieses einfach angeschraubt werden kann für ein zweites Keyboard. Wie immer sehr schnelle Lieferung und toller Service von Thomann!

E
Stabil
Ethelberg 10.09.2020
Dejligt stabilt bord, nemt at sætte op

K
Klareu 25.07.2022