betjening

portofrit og inkl. moms

Afsendelse forventet tirsdag, 30.04.
m
God men ikke så brugervenlig.
mrsharp 20.05.2017
Electro Harmonic har her formået at lave en ganske fin pedal med nogle fede features og jeg kan klart anbefale den hvis man er på udkig efter en god all-round delay. Alligevel er der lige et par ting der bør tages stilling til inden et eventuelt køb.
Pedalen bruger sin egen strømforsyning på 9.6v og jeg kan derfor ikke bruge min Carl Martin Pro Power til at give den strøm.
Skriften omkring delay-engine vælgeren er til den lille side, så man skal sidde tæt på for egentlig at kunne se hvad der står.
Brugervenligheden på pedalen er ikke i top. For at komme ind i den "hemmelige" menu skal man holde tap-knappen i midten af pedalen inde og det skaber altså lidt vanskeligheder hvis man står i en koncert situation og vil skrue på noget.
Generelt tager den nok en anelse længere at vende sig til end min tidligere delay pedal, en TC Electronic Flashback, men til gengæld har den også nogle sjovere effekter.
Nogle af effekter er lidt spøjse og måske ikke noget man rigtigt får brugt men shimmer effekten er virkelig lækker og det var egentlig hovedsageligt derfor jeg købte den.
Generelt lyder den rigtig godt, men den kræver nok lidt tilvænning.
betjening