Bugera PS1 Power Soak

Afsendelse forventet onsdag, 8.05.
M
Superanvendelig, hvis du stadig vil bruge din højtspillende rørforstærker
MHSec 01.08.2020
Fin pris, gedigen kvalitet og meget anvendelig til at neddrosle en kraftig rørforstærker. Jeg skulle lige lære den at kende og havde nogle begyndervanskeligheder med hvilken vej knapperne skulle drejes. Den bliver ikke for varm, og jeg synes ikke lyden bliver betydende forringet. Jeg har den altid tilsluttet min Dr. Z Stangray combo, som er på 30-40 rørwatt. Power attenuatoren er meget billigere end Dr. Z' s tilsvarende. Den er lidt stor fysisk, og jeg har den stående frit til køling ovenpå combo'en, hvilket fungerer fint.

T
Perfekt til prisen
Thomn 02.07.2019
Lyden bliver "dæmpet" 50% med det sammen. Jeg syntes det er et plus. Har et Hot Rod Deluxe og den funger perfect til mit behov for godt tone i lavt volume. Nongen siger at lyder bliver lidt "mushy", men det vil jeg ikke sige. Du kan bruge den om natten på max volume og får naturligt rør overdrive som selvfylgeligt lyder meget fedt og naboerne vil ikke høre det!