beyerdynamic DT-770 Pro 80 Ohm 70th Anniver

Afsendelse forventet fredag, 21.06.
Køb ikke denne - Køb 250 ohm
Michael Ørnskjold 26.02.2021
Jeg synes ikke altid jeg havde bund og top nok i disse øretelefoner - det var nu ok ... men da jeg i dag fik samme hjem (til samme pris) med 250ohm idag ... hold nu k... en forskel ....køb KLART dem i stedet > ikke disse med :-) Du skal dog skrue lidt højere op for dem for at høre det samme (så min Focusrite 4i4 er næste skruet helt op (men ellers gør jeg det bare i level control (output channel)) på mit cubase pro 11 ....., men en KLAR bedre lyd i 250 ohm.

T
Mega god lyd, komforten er god, kunne godt være bdre
Teis21 13.04.2024
Helt klart værd at bruge penge på! Pengene værd, 100%

KV
Godt headset, mangler udskifteligt kabel
Kristian V 14.07.2020
Jeg har været rigtig glad for mit headset, men manglen på et udskifteligt kabel har gjort mig nødsaget til at skifte, da stikket gik i stykker.

Jeg forsøgte mig med en såkaldt "cable mod", men det gik ikke helt godt, og derfor bliver det nu skiftet ud.

K
Fantastic for tracking and casual listening
KasperF 01.09.2017
I bought these headphones primarily for use in a home studio environment. First and foremost I use them for tracking, which I think they do very well. They are extremely comfortable to wear, even for long period of time. Build quality is very solid and they are good at shutting out external noises.

I do think they are a bit sibilant and generally boost the high end quite a bit. So I wouldn't rely on these cans for any kind of mixing.

For general listening to music they are OK.

Overall I'm very satisfied with this product and would recommend it to any musician for use in a studio environment.

m
A room around your head!
mezianbeats 13.06.2020
These Headphones are a wonder in the studio. Havnig to record drums for hours, they're not only comfy but sound pretty good as well. It's like having a room wrapped around your head. Thats how open they sound.

Fantastisk til pengene.
Anonym 29.01.2017
Disse headphones er ikke fantastiske til telefon brug, da telefoner har problemer med at drive dem.

Når disse headphones bliver drevet korret lyder de fantastiske, bedste sub-bass ud af alle headphones på hele markedet og forholdsvis behalig V-shape signature og ekstremt bred soundstage for et par CB headphones.

Fantastisk komfort, de sidder vildt godt ikke for stramt men heller ikke så løst at jeg nogensinde har haft problemer med at de glider bare det mindste.

Det eneste negative ved disse headphones er at der ikke er aftageligt kabel og ledningen er 3 meter lang. Dog kan der findes en del guides til hvordan man customizer dem at de har aftageligt kabel dog skal dette IKKE gøres så længe der er garrenti.

LP
Rigtig godt headset for pengene
Lucas P 07.09.2020
Godt udseende, fed lyd også til billige penge!

J
Best Headphones
Jonaz 28.05.2019
They work relatively well with your phone, but you need to turn up the volume more than usual. I primarily use them for mixing and mastering, and for that, they work incredibly well. I am never going back to other headphones. They are however bulit a bit cheap, what i mean by that is the cable that connects the headphones, is a little cheap feeling. But everything else does not feel like that.