beyerdynamic DT-770 Pro 80 Ohm 70th Anniver

Afsendelse forventet fredag, 21.06.
m
okay
malthe 23.02.2021
komfort er ikke super god, men okay. lyden er okay. ikke noget imponerende

p
God hovedtelefon... men..
punQ 22.09.2020
Jeg ville rigtigt gerne kunne lide disse hovedtelefoner. Men må erkende at jeg simpelthen synes der er for "skarpe" i diskanten. Ellers er det en god forholdsvis neutral lyd, tror desværre bare at den skarpe diskant, vil være meget trættende hvis man skal lytte i længere tid. Derudover finder jeg dem faktisk ikke synderligt behagelige, men det kan være det ville blive bedre hvis jeg havde brugt dem lidt længere tid..

J
Great sound, but...
JesperBKK 22.06.2023
The volume is too low. Can barely be used without a separate amplifier.

Fine høretelfoner
Admel 08.02.2020
Det har en super lyd, men komforten kunne godt være lidt bedre efter 1,5 år. Høretelefonerne gik også i stykker på grund af et design flaw, hvilket er deres skyld. Komforten var dejlig i starten, men efter noget tid kunne det mærkes i mine ører at ørekopperne var blevet mast ned på grund af brug. Jeg bruger høretelefonerne til gaming og til at hører musik. Ellers meget fine høretelefoner.