portofrit og inkl. moms

Afsendelse forventet fredag, 26.04.
Jk
God og billig digital pult.
Jan klattrup 06.12.2017
Som alle andre digitale pulte, så skal man lige bruge nogle timer på at finde ud af hvordan den fungere. Når man så har lært det, ja så er der ikke de store problemer i den.
Jeg bruger den i band sammenhæng, og med 19 mic. preamp, så er der plads til os alle sammen, også til at kunne mike trommerne op. Jeg bruger den også til et jazz orkester, her sidder jeg nede i salen og justerer lyden på min computer.
Der er mulighed for både at bruge tablet og PC, jeg foretrækker helt klart at bruge PC, man det er nok bare fordi jeg aldrig er blevet rigtigt kompatibel med en tablet.

Fantastisk lille mixer
Anonym 27.10.2016
X18 er en fantastisk mixer til små arrangementer, og den er let at betjene. Selv forsangeren kan lave sit eget monitor-mix fra sin telefon, foruden at p16 systemet er integreret. Den er smart, og kan stadig ligesom XR serien bruges som stage-box, dog med lidt forsigtighed. Den er god og har en fantastisk funktionalitet, dog er det ikke en x32 men man har prøvet at få det bedste med.

Lb
Godt produkt
LED batterilampe 16.12.2018
Når man har lært at anvende de forskellige features, så er det nemt at arbejde med. Vigtigt at købe ekstern router, så der ikke opstår udfald imellem iPad og mixer.