Behringer RX1602 V2

Forventet levering mellem onsdag, 15.05. og torsdag, 16.05.
D
Solves many problems.
Damian1979 05.01.2021
On off button on the front panel! Easy to access knobs. Solves problems for those who want multiple gear hooked up to one set of monitors. It comes with FX LOOP Wow! Low price for great gear. I use it in my Home Studio. I have Studio Live 16 R hooked up to it together with Komplete Audio 6. Studio Live is very expensive and I dont need to have it on all the time now saving its life spawn when it is not being used. I use Komplete Audio 6 when not recording music and this mixer is just what I needed to switch between units without having to mess around with cables. It is easy to use.

S
Enkel, støjsvag og gør hvad den skal
Stig 21.04.2023
Der er jo ikke meget at sige om en linjemixer. Det er et simpelt produkt til en virkelig god pris.

Jeg bruger den til at mixe stereo output fra stage piano, Crumar orgel, AKAI MPC, synths, BeatBuddy og pc audio. Output går til to Adam T8V aktive monitors. Jeg bruger ikke monitor/fx muligheden.

Enheden forekommer at være bygget solidt. Angiveligt var version 1 noget bras, men min enhed er V2 og er helt støjsvag.

Kan klart anbefales til især keyboard-spillere, som ikke har brug for at behandle lyden når der mixes ned.