betjening

portofrit og inkl. moms
På lager indenfor 2-3 uger
På lager indenfor 2-3 uger

Denne vare forventes på lager indenfor kort tid, hvorefter den kan sendes med det samme.

e
Rigtig god til prisen
emezez 02.03.2021
Jeg skal lige sige, at jeg er ny med forstærkere, hvilket var hovedårsagen til at jeg valgte denne - fordi den er betydeligt billigere end alternativerne.

Jeg har brugt denne med akustisk guitar og sang, hvor den gengiver begge dele meget rent, hvilket er meget tilfredsstillende. Der får den 5 stjerner.

Til keyboard (Korg SV2), synes jeg, at den har lidt problemer med at gengive bassen, som bliver mudret og falder lidt tilbage i lydbilledet - især med rene klaverlyde (de mere elektroniske lyde går bedre). Det giver en mærkelig balance i lydbilledet hvor de høje frekvensniveauer går meget rent igennem, mens bassen drukner og mudrer lidt. Jeg har stadig ikke fundet et tilfredsstillende mix mellem keyboard og sang, men det er da muligt, at det findes.

Måske vil det hjælpe at køre to KDX15 i stereo-link, men den fylder ret meget, så det kan måske blive lidt for meget, at have to KDX 15 stående. Det er selvfølgelig fint, hvis de kan bruges som PA for hele bandet - jeg kan ikke sige noget om, hvordan det vil lyde.

Den spiller også vildt højt (Jeg har ikke haft volumen over 50% endnu. og suser omkring 6K - Det kan dog afhjælpes ved at begrænse inputtet og skrue ned på 6.3 på den grafiske equalizer. Det er ikke noget, man lægger mærke til, når man spiller.

Jeg købte den mest til hjemmebrug, og til det er den nok lidt overkill i forhold til, hvor stor den er, og hvor højt den spiller.

Tag ikke fejl... den lyder godt, men jeg er bare lidt skuffet over, hvordan den gengiver "akustisk" klaverlyd.
betjening