betjening

ADJ DMX Operator 384

Forventet levering mellem tirsdag, 14.05. og onsdag, 15.05.
JD
Den virker bare
Jonatan D. 07.02.2021
Alt i alt virker den super godt, og er lækker til prisen, den kan lave noget fedt lys, og det er kun fantasien som sætter grænser, for kombinationer af lys. Kan godt anbefales:) Læs flere detaljer under:

Denne Dmx-controller/mixer, gør hvad den skal, men den virker godt, og den har mange features, med musik til lyd, samt automatisk scene-skift mm.

Den har lyd indgang til at følge med lyd, så den kan sættes sammen med en mixer eller lign. det virker super godt, og gør det nemt at lave noget blinke-lys, eller lign.

Den virker super godt den er nem at bruge, og næsten alt man skal bruge står i manualen, jeg har selv fået lov at lege lidt med den, og jeg er super tilfreds.

Knapper, skydere er super lækre at røre ved, og de virker, jeg har dog et lille problem med joysticket, det virker lidt billigt, men til prisen, synes jeg det er godt.

Jeg har et lille problem med usb-udgangen/indgangen, jeg har aldrig fundet ud af hvad den kan bruges til ud over at opdatere software på mixeren, men der står noget med midi-udgang, eller noget i den stil, jeg har bare ikke fundet ud af det med midi, der står ikke mere i manualen.

Jeg har nu brugt den i hjemmet, for at lære den at kende. Jeg er specielt glad for lys til lyd featuren, eller scene og chase for stille og roligt lys:)
betjening