Leider ist ein Fehler aufgetreten. Bitte wiederholen Sie diese Aktion später.
H
Vikelig fed lyd og enorm bas
Købte denne til at sammenligned med min guild d-55. Og jeg må sige den er tæt på at være i samme liga. Der er stor fyldigbas, faktisk mere bas end d-55. Dog så lyder guitaren lidt indelukket og tør sammenligned med guild d-55. Med samme addario xs pb .12 strenge. Men ift pris forskellen så er den klart prisen værd. Setup er også helt perfekt fra fabrikken. 2,25 mm. Forskellem imellem de 2 er der er mere premium lyd i guild selvom bassen er større på furch, så valgte jeg at beholde guild. Men havde jeg aldrig hørt guild havde jeg beholdt furch green.
Det er som om at bassen kun er i tykkeste streng , hvir imod bassen er stor på guilds 2 øverste strenge. Og det giver en mere kompleks bas lydi mine øre.
Det er som om at bassen kun er i tykkeste streng , hvir imod bassen er stor på guilds 2 øverste strenge. Og det giver en mere kompleks bas lydi mine øre.
0
0
Bewertung melden