Marimba One CMB 3 Conrado Moya Mallets

2

Marimba mallets

  • Conrado Moya signature serie
  • Stok van berkenhout
  • Kop gemaakt van garen
  • Kleur (garen): wit
  • Hardheid: medium
  • Leveringshoeveelheid: 1 paar
Leverbaar sinds Januari 2020
artikelnummer 480841
verkoopseenheid 1 stuk
Mallet head material Yarn
Stick Material Birch
Hardness Medium
Suitable for Marimba
€ 55
Incl. btw plus € 5,90 verzending
In 1-2 weken beschikbaar
In 1-2 weken beschikbaar

Dit product verwachten we binnenkort op voorraad en kan dan direct worden verzonden.

Informatie over de verzending
1

2 Klantenbeoordelingen

4.5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

afwerking

1 Recensie

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
B
Sehr schwer, aber guter Klang
BM01 28.12.2020
Die Schlägel sind sehr schwer! - Das als erstes...
Ich spiele die Schlägel vor allem auf meiner Marimba, dort klingen sie auch sehr gut - am besten jedoch in der mittleren Lage. Der Ton ist satt, eher laut und ausgewogen. In der obersten Oktave finde ich, dass die Klangqualität abnimmt - die Töne klingen etwas zu scharf.
Die ganz tiefen Töne klingen auch nicht mehr so optimal, da die Schlägel dafür zu hart sind. Aber mit einem Bassschlägel (evtl. auch aus der gleichen Reihe?) wäre das Problem behoben.
Auf dem Vibraphon spiele ich aber nicht gerne mit diesen Schlägel - aber sie sind ja auch für Marimba gemacht.
Die Stiele sind angenehm und die Verarbeitung sehr gut.

Wenn man schwere Schlägel mag, kann ich sie empfehlen!
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden