B&S MS14-L Bb/F- Trombone

2

Bb/F-tenortrombone

  • Serie: B&S "Meistersinger"
  • Model: "Stolzing"
  • Alle B&S "Meistersinger" trombones worden met de hand gemaakt
  • De tromboneschuiven met verlengde slide pulls verbeteren de schuifeigenschappen en stabiliteit in de 5e tot 7e posities
  • Schuifboring Ø: 13,89 mm
  • Boring kwartventiel Ø: 14,5 mm
  • Klankbeker Ø: 230 mm
  • Buitenste schuif: goudmessing
  • Binnenste schuif: nieuwzilver
  • Klankbeker: rood messing
  • Schuifbogen: nieuwzilver
  • Verwisselbare messing mondpijpen
  • F-ventiel met 3B-verbindingssysteem
  • Asymmetrische bogen op de hoofdstemschuif en het kwartventiel
  • Blank gelakt
  • Incl. mondstuk en lichte softpack case
Leverbaar sinds December 2017
artikelnummer 426638
verkoopseenheid 1 stuk
Open Wrap No
Bell (Material) Red Brass
Material of the outer slide Gold Brass
Incl. Case / Gigbag Yes
Bore Size 14,50 mm
Finish Clear Lacquered
€ 3.989
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 30.04. en Donderdag, 2.05.
1

2 Klantenbeoordelingen

5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

respons

features

geluid

afwerking

2 Recensies

google translate gb
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
s
great
salserito 21.02.2020
awesome sound and perfect tuning
respons
geluid
afwerking
features
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
P
Der warme, runde Klang macht's
Pappnas3 26.09.2019
Ich habe mir diese Posaune im August zum Geburtstag geschenkt. Ich spiele eigentlich Euphonium, auf dem ich in der Big Band 3. oder 4. Posaunenstimme spiele. Ich wollte dafür aber dann doch lieber eine Posaune haben, und zwar eine weit mensurierte.
Die MS14 ist fast schon eine B/F-Baßposaune mit der weiten Mensur und dem großen Becher. Entsprechend satt und rund klingen die tiefen Töne. Ich benutze nicht das mitgelieferte 6 1/2, was mir deutlich zu klein ist, sondern ein 4AL und manchmal sogar ein 1 1/2AL, ein richtiges Baßposaunenmundstück. Der Klang ist für mich ein Traum. Aber die Posaune kann nicht nur tief, auch die Höhe spricht leicht und sauber an, auch mit dem dicken 1 1/2er ist b1 kein Problem für mich, und ich spiele noch nicht wirklich lange. Mein Lehrer hat das Instrument gespielt und für sehr gut befunden.

Ich habe einen Punkt bei der Verarbeitung abgezogen, weil sich jetzt nach 6 Wochen an einer Lötstelle ein Ausläufer (acid bleed) gebildet hat. Den wird Thomann aber wie immer perfekt beheben.

Insgesamt könnte ich nicht zufriedener sein.
respons
geluid
afwerking
features
4
3
Evaluatie melden

Evaluatie melden