Flight Elise Ecklund Signature

7

Concert Ukulele

  • Elise Ecklund Signature Model
  • Mahogany back and sides
  • Mahogany top
  • Okoume neck
  • Blackwood fretboard
  • Diamond fretboard inlays
  • 17 Frets
  • Nut width: 35 mm
  • Plastic nut and saddle
  • Open gear machine heads
  • Colour: Natural
  • Includes a gig bag
disponibil din Iunie 2019
numărul articolului 465164
unitate de vânzare 1 bucată(ăţi)
Body Mahogany
Top Mahogany
Frets 17
Neck Okume
Pickup No
585 lei
Include TVA la care se adaugă 89 lei costul de transport
Disponibil în timp scurt (de obicei 2-5 zile)
Disponibil în timp scurt (de obicei 2-5 zile)

Acest produs a fost comandat și așteptăm să sosească în următoarele câteva zile

Informații despre livrare
1

7 Evaluările clienților

4.9 / 5

Pentru a evalua produse trebuie să fiţi logat.

Reţineţi: Pentru a preveni evaluările bazate pe zvonuri sau reclame ascunse permitem doar evaluări de lşa clienţii noştri reali, şi care au cumpărat echipamente de la noi.

După logare veţi găsi de asemenea toate articolele care pot fi evaluate Centrul Logare Clienţi.

Caracteristici

Sunet

Măiestrie

4 Recenzii

google translate de
Din păcate a intervenit o eroare. Vă rugăm încercați din nou mai târziu.
F
Gefällt mir sehr gut
Flatter_Ratte 02.08.2019
Der Klang gefällt mir sehr.
Die Bespielbarkeit ist super und optisch gefällt sie mir auch.
Die Verarbeitung wirkt auch ganz gut.

Das Muster ist eingeschnitzt oder so. Man kann die Schrift und die Zacken um das Schallloch also auch fühlen.

In meinem Fall, ist es die erste ukulele über 100€. Vermutlich bin ich deshalb so begeistert. Meine billig Ukulelen (unter 50€), klingen im Vergleich dazu nicht besonders gut.
Jemand mit höheren Ansprüchen, muss sich entsprechend eine eigene Meinung bilden.
Was bei Musikinstrumenten sowieso immer ratsam ist.

Ich jedenfalls bin begeistert und finde das Geld ist gut investiert.
Im Lieferumfang enthalten war ein kleines Heft. 6 Seiten in A5 Format. Auf einer der Seiten sind Griffdiagramme für Akkorde. Was das ganze für Anfänger interessant macht, die so schnell die wichtigsten Akkorde, auf einem Blick haben.
Caracteristici
Sunet
Măiestrie
6
1
semnaleaza un abuz

semnaleaza un abuz

google translate de
Din păcate a intervenit o eroare. Vă rugăm încercați din nou mai târziu.
A
Sehr zufrieden
AngyB 01.02.2022
... dies ist meine erste Ukulele, hatte sie in You Tube Kanälen kennen und lieben gelernt. Mit der Lieferung voll zufrieden.
Ukulele so wie im Angebot dargestellt, toller Klang und schönes Handling. Bin noch Anfänger, war mein Weihnachtsgeschenk und ich bin mit der Flight Elise Ecklund Signature Ukulele sehr zufrieden!
Caracteristici
Sunet
Măiestrie
2
0
semnaleaza un abuz

semnaleaza un abuz

YouTube pe acerst subiect