Customer center login
Country and Language

Millenium Steel Box 6 45

7

Steel Rack 6U

  • Installation depth: 440 mm
  • Weight: 4.5 kg
  • Dimensions: 490 x 450 x 293 mm

Note:

Screws, nuts and washers are not included in the order and must be ordered separately.

Corresponding accessories (not included):

  • M6 Cage nuts: Article Nr

    263171

  • M6 Rack screws: Article Nr

    263166

  • Washers: Article Nr

    263170

usable height in U 6 U
Material Steel
Wheels No
Item number 477124
44
Including VAT; Excluding €15 shipping
Available immediately
Available immediately

This item is in stock and can be dispatched immediately.

Standard Delivery Times
1
47 Sales Rank

7 Customer Reviews

5 6 Customers
4 1 Customer
3 0 Customers
2 0 Customers
1 0 Customers
4.9 / 5

stability

handling

quality

u
Great Value
undsoweiter 19.07.2020
No Frills.
Perfectly adequate.
One issue I had was there isnt quite enough room for the k&h rack nuts i bought when side by side and they want to jump out. I managed to make them work but its a bit fiddly. I would make sure you purchase recommended extras (nuts, bolts etc) as i dont think i did.
stability
handling
quality
0
0
Report

Report

google translate cz
Unfortunately there was an error. Please try again later.
H
HanCZ 15.09.2020
Pěkné zpracování za pár peněz.
stability
handling
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
1
Der Preis machts...
11nBeats 12.10.2021
Wie man für diesen Preis ein Case bauen kann... Keine Ahnung...
Das Case macht was es soll... und für diesen Preis gibt es wohl
nichts besseres. Man sollte es pfleglich behandeln und nicht
glauben es sei ein Road-Case. Wenn es gefüllt ist... sieht es nicht einmal
schlecht aus..... Steht bei mir neben dem Pult.
stability
handling
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
K
Festinstallation im Jugendzentrum
Kabeldoc. 05.03.2021
Dieses Rackmodul wurde von mir in einer kleinen Festinstallation verbaut. Grund dafür war eine Erneuerung der installierten Anlage.
Man muss sich bewusst machen, dass man für dieses Geld nicht gerade die beste Qualität bekommt, aber für meine Zwecke, hat es alle mal gereicht.
Davon habe ich gleich Zwei Stück bestellt, die ich dann in der Festinstallation aufeinander gestellt habe. Dabei ist zu beachten nur unten die "schweren" 19 Zoll Geräte rein zu bauen und oben die Leichteren Geräte.
Insgesamt hatte ich somit 12 HE zur Verfügung die ich wie folgt bestückt habe:
1+2 HE: 4 Kanal Endstufe (2kw)
3+4 HE: 2 Kanal Endstue (3kw)
5+6 HE: Lüftungsschlitze
7+8 HE: 2 Kanal Endstufe (1,5kw)
9 HE : Blende
10 + 11 HE: Programmierbare Matrix
12 HE: Strom Rackblende
bei diesem Aufbau war im Endeffekt alles Stabil und sicher eingebaut, so dass ich mit gutem Gewissen dem Kunde, die Festinstallation zeigen konnte.
stability
handling
quality
0
0
Report

Report

Need help?